+48502682348
jfrankowska@innovaops.pl

O mnie

Witaj na mojej stronie!

Nazywam się Joanna Frankowska, jestem konsultantem biznesowym ds. zarządzania oraz project managerem.

Moja ścieżka kariery rozpoczęła się na studiach. Dyplom magistra obroniłam w Szkole Głównej Handlowej na kierunku finanse i bankowość oraz zarządzanie i marketing.

Praktyczne umiejętności zdobyłam, pracując prawie 20 lat w międzynarodowej korporacji.

Zaczynałam jako asystentka Prezesa Zarządu.
W następnej kolejności pracowałam jako konsultant i zajmowałam się zarządzaniem projektami oraz optymalizacją procesów.

Ciężka praca i determinacja doprowadziły mnie do stanowiska dyrektorskiego. Dzięki temu doświadczeniu do kolekcji kompetencji eksperckich doszły również menedżerskie.

W trakcie swojej kariery zawodowej podnosiłam swoje kompetencje również poprzez różne kursy, w tym certyfikujące z zakresu zarządzania projektami.

Ukończyłam także kursy z projektowania. Dzięki tym umiejętnościom wykonałam w całości sama, serwis internetowy oraz model biznesowy firmy InnovaOps.

Nazwa InnovaOps powstała w wyniku połączenia angielskich słów innovations oraz operations i oznacza doskonałość operacyjną, czyli nowoczesną firmę.

To połączenie odzwierciedla zależność pomiędzy nowoczesnością (ciągłym doskonaleniem i zmianą) a podstawową działalnością firmy.

W centrum mojej projektowej uwagi są ludzie. Z jednej strony klienci i ich potrzeby. Z drugiej pracownicy, ich rutynowe zadania oraz narzędzia, na których pracują. Dlatego projekty realizuję w zgodzie z praktykami projektowymi oraz Agile.

Działalność operacyjna

Certyfikaty