+48502682348
jfrankowska@innovaops.pl

Blog

Operacje

OPERACJE, CZYLI WIZYTÓWKA KAŻDEGO BIZNESU.

Operacje, to obszar organizacji, który jest wizytówką procesu biznesowego. Możesz mieć dobrą ofertę, ale jeśli trafia ona do odbiorców wolniej, niż robi to konkurencja lub przestarzałymi kanałami, to mimo wszystko ta oferta nie będzie dobrze postrzegana przez rynek. Nie ma wątpliwości, że to menedżer operacji przyczynia się bezpośrednio do sukcesu strategii firmy.

Dane

BIZNES OPARTY NA FAKTACH.

Dane to inaczej zbiór faktów. Określają rytm pracy każdego podmiotu. Pomagają w zarządzaniu biznesem, wspierają strategiczne decyzje oraz codzienne operacje. Dlaczego zatem w wielu organizacjach odgrywają rolę bohaterów drugiego planu?

Wdrażanie innowacji

NAJLEPSZE METODY WDRAŻANIA ZMIAN.

Co powoduje, że niektóre pomysły przekładają się na dynamicznie rozwijające się biznesy, a inne nie osiągają sukcesu? Firmom z reguły nie brakuje nowatorskich pomysłów, tylko wiedzy jak wdrożyć innowacje.

Zarządzanie przez innowacje

JAK TWORZYĆ ŚRODOWISKO PRZYJAZNE ZMIANOM.

Firmy powinny tworzyć środowisko, które inspiruje do zmian zamiast do zmiany. Powinny dać Ludziom możliwość eksperymentowania i entuzjastycznie podchodzić do popełnianych błędów, które wynikają z nabywania nowych umiejętności i adaptacji do nowych wymagań.

Trendy w biznesie

INNOWACYJNE TRENDY W BIZNESIE NA 2019 ROK.

Digi­ta­li­za­cja, robotyzacja i automatyzacja to ter­miny, które dla wielu firm są syno­ni­mem nowo­cze­sno­ści i inno­wa­cyj­no­ści. Powyższe terminy oznaczają wdrażanie nowoczesnych technologii w biznesie. Nowe rozwiązania technologiczne umożliwiają firmom lepiej zarządzać swoimi procesami.

Wartości

METODY TWORZENIA WARTOŚCI DLA KLIENTA.

Projektowanie procesów zorientowanych na potrzeby klientów przyczynia się do podnoszenia poziomu wartości w przedsiębiorstwie. Firmy, które tworzą wartości o zbyt niskim poziomie, mogą zwyczajnie nie przetrwać na dzisiejszym rynku.

Korporacja

KORPORACJA: JAK DZIAŁA I ZMIENIA LUDZI

Korporacja to przede wszystkim relacje z Ludźmi. To właśnie na tej podstawie budujemy nasze wyobrażenie o tych instytucjach. Zdobyte doświadczenie oraz ludzie, z którymi pracowałam, są głównymi bohaterami moich opowieści. My Ludzie mamy skłonność do skupiania się w pierwszej kolejności na negatywnych postaciach. Ja jednak chcę pokazać, że Korporacja da się lubić. Generalizowanie w każdym…
Przeczytaj więcej